3 april 2011

Tiff & Lea

Kära Tiff och Lea, jag vet att de närmaste veckorna ser väldigt mörka ut. Era liv känns helt plötsligt innehållslösa och utan mening. Jag vet hur viktig jag är för er och utan mig i era liv finns bara ett svart hål, ett intet. Ha förtröstan, det finns ett ljus i tunneln. Jag kommer att återvända. Men först ska jag känna solen i mitt ansikte, bära flipflops, äta Café Rio mat, shoppa, sola, äta frozen youghurt, shoppa, sola och vigas av en Elviskopia. Men nog om mig:) Detta handlar ju om hur ni ska klara femton dagar utan mig. Detta gör jag för eran psykiska hälsas skull, för att stoppa er vid depressionens stup. Ni behöver helt enkelt varje dag påminnas om vad jag är för er. Vad jag betyder för er och den inverkan jag har i era liv. Ni behöver inte tacka, jag gör det så gärna för er.

Så här kommer den, er alldeles egna KristinaÄrSolenIVåraLiv-listan:

1. She










Solen återvänder den 20 april ...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar