1 juni 2011

Noa Noa



Min fina granne har en plats på jorden som är hennes. Hon har många men det här är lite av en favorit. Innan jag lärde känna henne vistades jag aldrig där. Det finns inget där som intresserar mig. Nu, däremot är jag där oftare än jag skulle önska. När jag första gången med henne steg in i butiken hörde jag Tears in heaven spelas. Efter vad som kändes som en evighet den låten återigen spelades då sa jag ifrån. Nu är det dags att gå. Vi har varit här en hel CD. Lägg ifrån dig klänningarna så går vi. Min fina granne lyser upp när hon kommer in i denna butik. Hon är helt lycklig därinne. Jag har påpekat för personalen att de borde ha stolar eller kanske en soffa. De förstår mitt problem och ska tänka över saken. När de har rea så är det som en liten bit av himmelen har kommit till jorden. För hennes skull. Varje shoppingtur på stan är denna butik ett måste. Det finns nog ett straff som utdelas om hon inte går in i den magiska världen. Så för att undvika detta straff Lea så följer jag gärna med dig. För det är du värd!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar