1 maj 2011

African chic

Jag har förstått att jag inte är som andra alla gånger. Mina vänner påtalar detta för mig. Jag kan göra helt random saker. Ett av dessa tillfällen var en helg i juni förra året. Jag var i Stockholm för en tjejhänghelg. Det visade sig att jag packat i ett tema. Allt gick i min egna African chic-stil. Detta resulterade i de vanliga huvudskakningar och kluckande typiskt Kirsty.

Jag har en dröm om Afrika. Jag känner att det är en världsdel som drar i mig. På något sätt vill jag dit en dag. Jag vill rädda Afrika. Jag tror att jag skulle trivas mycket bra där. Det är ett stående skämt bland mina vänner att jag gillar Afrika och att Afrika gillar mig. Jag har varit i Afrika, i Tunisien närmare bestämt men det är ju inte riktigt Afrika. Fast jag har ridit dromedar i Saharaöknen. Det är i och för sig Afrika.

Jag påmindes om allt detta när jag valde söndagsstassen.





2 kommentarer:

  1. Du börjar att närma dig en modeblogg med dagens outfit :)

    SvaraRadera
  2. Håller med Gunilla! Du kan bli brunettkörsty ;)

    SvaraRadera