24 oktober 2011

Dagens Ros(etta)

En dag när jag inte kunde hitta på något annat trivialt att göra så roade jag mig med att söka på Spotify efter låtar med mitt förnamn i titeln. Jajemensan. Hittade en helt fantastisk låt som passade väldigt bra in på mig men det får jag ta en annan dag. Har även gjort det med två glada reskamrater på ett fantastiskt hotell i Notting hill. En väldigt trevlig aktivitet. Idag vill jag höja min kära kollega lite till skyarna genom denna hyllning. Hon kämpar på i det hemska landet i väst, hon är mycket stark och tålig och förtjänar all cred. Framförallt så lyser hon upp min dag. Så därför behöver hon komma hem nu.

Rosanna - Toto

Rosanna's going wild - Johnny Cash

For Rosanna - Chris de Burgh

Rosanna - Gordon Lightfoot

Så, nu har jag gjort mitt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar