2 mars 2011

Egotime



Lite kuriosa om mig:

















Jag ser tydligen likadan ut idag som för 30 år sedan. Döm själva.

Jag tycker att mat smakar bättre om jag äter utan bestick. Jag älskar att plocka i mig mat.

Jag tycker inte om att ta i bomull. Jag ryser och känner obehag om jag måste göra det.

Jag kan lära mig sångtexter väldigt snabbt. Det är en konstig hjärna jag har.

Jag är en seriejunkie. TV, inte tidningar.

Jag njuter av att provocera in andra människor i politiska diskussioner.

Jag vågar tala inför tusen människor men inte sjunga inför tio.

Jag har citron som favoritsmak.

Jag tror att jag kan förhandla mig till allting.

Jag ska pilgrimsvandra i sommar.


2 kommentarer:

  1. Det är faktiskt jättelikt! Serier är bland det bästa livet har att erbjuda tycker jag. Du är bra!

    SvaraRadera