1 november 2011

Dagens astronomiska fenomen




Jag har en stor svart handväska, även känd som det svarta hålet. Jag är den som alltid gräver efter nycklar och plånbok. Att släppa ner telefonen i väskan är alltid ett stort misstag. Idag begav jag mig på upptäcksfärd ut i det okända och detta är vad jag fann:



Två shampoflaskor
Fluortabletter
Nässpray
Nagellack
Ansiktskräm
Tigerbalsam
Gamla biobiljetter
Tre pennor
Kritmojäng
Pass
Tre tepåsar
En strumpa
Handskar
Mössa
Två näsdukspaket
iPhoneladdarsladd
Ett gammalt batteri
Puderborste
Sju godisbitar som låg på botten som jag inte tänker äta upp.
Ett årsförråd av halstabletter
Två böcker
PacketBac
My Little Pony
Shoppinglista till USA
Ring
Puder
Mascara
Concealer
Läppglans
Justin Bieber-örhängen
Bankdosa
Kalender
Plånbok
Livsviktiga påsen
En massa kvitton

Av detta kan jag dra slutsatsen att jag nyss varit förkyld och att jag närsomhelst kan lämna landet.

1 kommentar: